Te trezești într-o dimineață şi nimic nu e bun. Freză, culoare, ten, machiaj, mani, pedi, etc….
Poate e, poate nu e aşa, dar asta nu contează!
Tu trebuie să faci ceva pentru mulțumirea ta. Mai ales când vrei breton, sau nu, şi ai vrea să te tunzi, sau poate nu, ai vrea gene, sau babor, sau…
Te iei singura de mânuță, şi te duci la salon.
Sigur, după ce în prealabil, ai făcut programarea, sperând să se găsească loc în programul stiliştilor cât mai rapid. Acum, nah, după o vreme de fidelitate demonstrată, se cam găseşte şi asta e una din veştile bune.
Eu merg de când îmi amintesc, la Cosmetics Style, între timp devenit Attitude by Cosmetics Style, unul dintre cele mai reuşite branduri autohtone, şi cu siguranță cu cel mai elaborat marketing.
Te duci la salon, spuneam, şi nu te programezi doar la un stilist – că deşi ar fi fain să începi ziua cu un “facial” şi un aranjat al părului, şi să o închei cu un masaj, nu e timp pentru aşa ceva, decât atunci când îl rupi, aşa că te programezi la două, trei operațiuni, dacă e posibil.
Vei obţine o doză de răsfăț, de mari proporții, cu rezultate uimitoare, care vine la pachet cu atmosfera jovial, de fete deştepte, în compania cărora nu te plictisești niciodată.
Da, se știe! Dacă vrei ultima bârfă, unde e de mers? La frizerie sau la piață.
Niciodată nu le-am auzit zicând o vorbă urâtă de nimeni, dacă sunt prinse în corzi se retrag ca felinele înghesuite fentând bârfitoarea, dar dacă am avut nevoie de ceva, şi nu ştiam de unde să încep, mereu au avut un număr de telefon de care poate m-am ajutat.
Poți vorbi cu ele despre copii, serviciu, beteşuguri, petreceri, cărți, filme, muzică, modă, bani, educație, you name it.
Pleci cu sentimentul de încredere şi siguranță, fără senzația de timp pierdut, mulțumită de tine şi de lume.
Când mai vezi şi privirile admirative care te urmăresc de când ieşi pe uşa salonului şi până te avânți în treburile tale, eu mă declar încântată, şi mereu jur că mă voi programa mai des.
Aici se cam opresc veștile bune. Dar, cine ştie, poate în timp vom învăța să ne răsfățăm mai mult şi să ne bucurăm pe îndelete de micile plăceri ale vieții.
De obicei când înșirui calități globale despre o echipă, ești mereu nevoit să adaugi, “sigur …sunt şi excepții”
Știți ce e interesant? Nu mă pot gândi la niciuna. Eu cred că au trecut în fişa postului, sau e în politica firmei să facă recrutarea pe criterii de genul ăsta, nu ştiu care e idea, dar sunt toate caracterizate de bun simţ excesiv, bun gust şi simţ estetic.
Ok, de dragul adevărului, trebuie să spun că există o operațiune, externalizarea către un alt specialist.
Manichiura, pe care fetele de la salon mi-o admiră mereu (dovadă de profesionist sigur de sine), e făcută de o altă tânăra şi frumoasă doamnă, care îmi vorbea despre break even point –ul business–ului sau la vârsta la care alții sunt la primul curs de economie (probabil fără să știe, dar riguros corect datorită inteligenţei native).
Ceea ce admir în plus la ea, dincolo de seriozitatea şi tehnicitatea cu care își face treaba, este simţul practic cu care îşi respectă randamentul afacerii şi punctualitatea. La ea nu te poți programa mai des decât precizând clar că te-ai plictisit, căci rezultatul muncii ei e făcut să fie durabil şi aspectuos, cu durată de viaţă clară, calculate ca medie şi ca extreme, iar dacă nu e aşa, sigur ai făcut tu ceva (serios că are dreptate!).
Concluzie: dacă ziua nu e fără cusur, poate deveni! Rețeta e sigură! A…. și mai știu câteva!
O zi fără cusur
2 responses to “Despre beauty şi saloane”
Ziua mea a devenit fără cusur 🙂 De ce? Pentru că de azi avem aceeaşi manichiuristă <3 Şi pentru că reţeta e sigură….aştept şi pe celelalte "câteva"
Be happy!!!!!pupici